Yusufhavva yanlış anlamayın lütfen ama bu ne acele bacım ilk 6 ay sadece anne sütü deniliyor ömrünün sonuna kadar zaten gıdalardan yiyecek anne sütü iki sene en fazla sonra istesekte veremiyoruz kendileri bırakıyor bence bekleyin yazıktır o daha çok küçük kendinizi sunun emziryosaniz keyfine baksın yavrucak