Kubraa11 Kızlar biz 4.cü ayı bitirip 5 e girdiğimiz gün kavanoz mama kullanmaya başladık. Sadece mamayla besleniyorduk ve her zaman mama içmek istemiyor kızım bi zararı olmaz değilmi sizlerde de veren oldumu bebişlerine