Merhabalar arkadaşlar
oğlum mayıs sonu 1 yaşına giriyor ben gece beslenmesini kesmek istiyorum çünjü birkaç aydır yatarak emerek uyuyor her uykusunu hatta gündüz uykularını bile, bu yüzden her döndüğünde meme arıyor emziği bile bıraktı beni emzik ettiği için kendisine..
Ama memeye o kadar bağlı ki nasıl yapacağım gece uyanınca asla daldıramam gibi geliyor.. Ve uyuma yöntemi emmek sadece ilk gece uykusuna emerek yatırıp sonra bir daha emzirmemeliyim nasıl olmalı bilmiyorum ayrıca çok inatçı emzirmedğim sürece susmadan ağlar gibi geliyor :( Bebeği benzeyen ve bıraktırabilen anneler varsa bilgilendirebilir mi?
Teşekkürler şimdiden .