Belizinmommm
Kızım da hep az kilo alıyordu, doyma kriterlerini karşılıyordu ama kilo alımı az olunca alerjiden şüphelenmişti doktorumuz yönlendirmişti, sonra kanlı kaka yapmaya başlayınca gastroenterolojide takip edilmişti. İlk aylarda gelişim takibi yapıldı ben diyet yapıyordum, sonra diyetimi açtı doktorumuz kontrollü gittik sürekli. En son kızım ek gıdaya başladı her gıdayı sırasıyla denedim tereyağı hariç diğerlerinde tepki olmayınca takibe gerek kalmadı. Her muayenede bir sonraki için gün veriyordu 20 günde bir falan çağırıyordu sanırım tam hatırlayamadım.