Sidraeliz27 benim kızım da öyleydi oturtuyordum ama kendini itiyordu geriye doğru . Zamana bıraktım , oyun oynarken falan ben destek oluyordum yavaş yavaş bıraktım öyle öyle alıştı . 10 aylıkken falan destekli oturdu , her bebek farklı bence merak etme