Recbeyer Kızlar çocuğumun bacak boyun sırt göbek bölgesinde sinek ısırığı gibi kabarcıklar oluştu sebebi nedir bilen var mı??
[silindi] Recbeyer ayyy canım benim uyuz olmuş büyük ihtimalle benim bebeğimde aynı şuan resim atayım sana bak çok üzüldüm ya
Recbeyer Bugram_5 nasıl resim atılıyor ki bilmiyorum ama ellerinde var ama cok değil ağzının kenarında gündüz çıkmıştı bir tane geçti o
Bugram_5 Recbeyer kuzum el ayak ağız hastalığı olabilir korkma korkulacak bişi yok gene de bi sağlık ocağına götür [https://hsgm.saglik.gov.tr/tr/haberler/el-ayak-ve-agiz-hastaligi.html] bizde geçirdik antibiyotik kullandık geçti şükür 1 kalmadan gitti kaç aylık bebek Bak bakalım kuzum belirtiler uyuyormu
Bugram_5 Recbeyer resimi Çek telefonundan sonra gönder yerine bas orda URL kopyala diyor kuzum ordan kopyala ve hani bu yazdığımız yerde resim sembolü olan yer varya altta ona tıkla çıkan işaretlerin içine yapıştır 🌸
Recbeyer Bugram_5 https://imgyukle.com/i/RHkjNR https://imgyukle.com/i/RHkc7N https://imgyukle.com/i/RHkXqe
Bugram_5 Recbeyer Evet kuzum gördüm şimdi dediğim gibi inş değildir de isilige de benzemiyor ayak parmakları ver ellerinde varmı
Recbeyer Bugram_5 biz geçen sene el ayak hastalığı gecirdik doktorumuz ilaç vermedi kendiliğinden 1 haftada geçer demişti öylede oldu
Bugram_5 Recbeyer https://hsgm.saglik.gov.tr/tr/haberler/el-ayak-ve-agiz-hastaligi.html dedigim bu canım genede geç olmadan yarın bi acile götürsen daha da çoğalmadan 🙏
Bugram_5 Recbeyer bi tane daha hastalık vardı da 6 ay mı deniliyor du 6 haftamı tam hatırlayamadım onda da bu şekil oluyordu da geçmiş o dönemi kuzum