Bebeğim 6 aylık şimdiye kadar ferrum damla kullanıyordum. 3 gündür sidefer damla kullanmaya başladım kızım bugun ikindi gibi öksürme ye başladı sık sık. Daha sonra iftardan sonra üst üste 5 er dakika arayla kurumus kan rengi gibi kusmaya başladı. Sankı çikolatalı süt içmiş te onu kusuyor gibi rengi. Ben panik oldum acile gittim ilaçtandır dedi ama durduk yere neden böyle oldu.3 gündür birşey yoktu birde ilacı sabah 9 gibi verdim. Neden 9 10 saat sonra böyle oldu. Başına gelen var mı acaba içimin rahatlamasına cok ihtiyacım var 😢