mrymbZdmr benim bebeğim de o aylarda öyleydi goturmedigim doktor kalmadı çocuğum rahat görünüyordu ama ana yüreği işte biseyi mi var diye götürdüm hep.Mıde rahatlatıcı şuruplar, probiyotikler ,fitiller,lavmalar malesef geçici çözüm en son bir doktor çocuk cerrahi görsün bir dedi.Randevu alıp gittik meğer makat çatlağı varmış çok fazla doktor canı acıdığı için yapmıyor büyük ihtimalle dedi 2 krem verdi onları kullandık bir kaç gün sonra geçti yapmaya başladı ☺bence bu acıdan siz de bir gösterin doktora böyle bisey olabilir sizde de yenidoğanlar da bile oluyor bu çatlak küçük diye yadırgamayın ☺