Merhabalar. Bir buçuk aylık bebeğim bir aydır hem gazını hem kakasını çıkarmıyordu(kabız değil). Metsil Zinco ve biogaiayı denedik fayda etmedi. Doktorumuz son çare osicol damlayı verdi.. İlk iki gün damla da iyi olur gibi oldu ama bu kez de bebeğim deliler gibi emmeye başladı. Sonrasında yine gazını ve kakasını çıkarmadı. Bu damlayı kullananlar var mı? Laktoz sindirememe durumu yoktu testlerde .