Rdn MinnakPanda bizde bugün 4. Ay aşısı olduk yatarken verebilirsiniz calpol dedi dr ver istersen saat başı da kontrool et
salakmisincemilee MinnakPanda biz de pazartesi olacağız bebeğiniz kaç günlük acaba bi de 2 ay aşısında da ateşlenmiş miydi hemşire aşıdan sonra 38 olana kadar ilaç verme vücudu savaşsın demişti 2 aylık aşıda kızım ateşlenmedi akşama kadar uyumuştu sadece
MinnakPanda salakmisincemilee 2 aylık asida 38 buçuk olmuştu ateşi. Calpol verdim Sabaha kadar ölçtüm saat başı. Yavaş yavaş düşmüştü. Şimdide çok az calpol verdim 1 saat sonra normalde döndü ateşi 🥳