E_la OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar uzun süreli sarlık olmuş bizim de doktorumuz öyle demişti 3 4 al bile sürebilir diye çabuk atlattı . Anne sütü mü sadece yoksa mama da veriyor musunuz . Muhtemelen sonları yaşıyor sarılık 1 haftaya geçer annesi
Tomi OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar tedavi uyguladı mı doktor? arkadaşımın çocuğunda olmuştu bu durum. UV ışınlarına maruz kalması gerekiyor, o şekilde tedavi etmişti.
BsO OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar 3.5 ay sürdü bizim de dr kontrolünde olduktan sonra değerin çok yüksek olmadıkça sıkıntı yok
OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar E_la inŞALLAH CANİM HEM ANNE SÜTÜ HEM MAMA SAĞRAK BESLİYORUM MEMEDE UYUDUĞU İÇİN 90cc veeiyorum 2saate bir
OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar Tomi kiziç fototerapida ytdi bir gece oğluma gerek duyulmadi deyer düşük diye kizimda 17idi deyer
Tomi OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar dışarda güneş ışınlarına maruz kalarak tedavi oluyor. bilirubin UV yani güneş ışınlarında bozuluyor, dolayısıyla sarılık geçiyor.