Azram_2021 Teyzeleri 3.5 aylıgız ellerimizi emerken baş parmağımızı keşvettik ve etmiyoruz ben engelliyorum ama o bişekilde elleri ile oynarken oraya gidiyor aşılır diye korkuyorum varmı öneriniz
Alpingo Azram_2021 eline çıngırak vs versen? Doktorumuz yumruğunu soksa sıkıntı olmaz ama direk tek parmak emerse alışkanlığa dönüşebilir demişti
cemre_-34 Azram_2021 valaha benm bebeğimde 3 aylıken başladı o huy 7 aylık olacak hala emiyor parmağını ara sıra
Asenam16 Azram_2021 ay bnm kız da 3 buçuk aylık, arada bir baş parmağı ağzına götürüyor 😃engelliyorum hemen o an, emzik veriyorum, valla keşfedip alışır diye korkuyorum yaaa.
Veragillerden Engellemeyin, yanlış yapıyorsunuz. Keşfediyor keşfini engelliyorsunuz. Lütfen engellemeyin. Çıngırak verin, kaşıyıcı verin ama engellemeyin.
cemre_-34 Azram_2021 yapacak bisey yok valaha engelesem bilr yine gidiyor o parmak bir şekilde ağzına artık büyüdükçe bir çözüme ulaşılır diye düşünüyorum
MySunny Azram_2021 engellemeyin emmesini.Psikolojik açıdan iyi birşey değil engellemeniz.Refleks olarak emiyor parmağını.gayet normal.