Dmla01 2 yaşında eşimle bindik uçakta sorun yaşamadık ekranları falan izledi yiyecek bişeyler vermiştim. 3 yaşında tek başıma bindim havalimanı bekleme süresinde çok zorlandım,aktarmalı uçuyordum ilk uçuş rötar yaptı diğer uçağı kaçırdım gecenin bir yarısı koca şehirde kaldım. Bavula ulaşamadım bebek bezim bitmişti. Facia gibiydi. Ama anı olarak anlatıyorum şu an 😂