Kızlar oğlum 1 haftadır hasta ishal kusma derken ateslenme huysuzluk vardi cok şükür biraz daha iyi ama 1 haftadir felan aşırı derecede iştahsız normalde gun icerisinde 100 cc mama yiyen bebegim su an 60 cc bile zar zor iciyor o da gunde 2 3 kere napicami bilmiyorum duzelirmi sizce bu durum çok üzülüyorum o mama icmeyince 😔😔😔