Kızlar 8 ay önce sezeryan doğum yaptım adetim de düzenli iki gün önce adetim de bitti dün de kadın doguma gittim alltan muayene etti rahimin yumurtalıkların temiz dedi ama kasıklarımda değişik bir agrı var kasılma oluyo sanki birsey var gibi değişik bir hareketlilik var anlam veremiyorum böyle birsey yaşayan var mı