Hamur makinası kullanan varmı varsa hangi markaları kullanıyorsunuz
Beyza_momss ben karacanın kıyma makinalı olanını kullanıyorum canım.memnunum
Beyza_momss kitchenaid kullanıyorum çok memnunum
Selimustafa ses seviyesi falan nasıl çok mu yüksek
Beyza_momss yani sesi var ama çok fazla rahatsız edici değil