Kızım 7 ay 20 günlük nerdeyse 1 aydır emmek istemiyor geceleri kalktığında zar zor emziriyorum oda çok kısa emiyor geçer diye bekledim ama yok iyice bıraktı ne yaptıysam olmuyor uykuya geçerken uykuluyken gece uyurken emzirmeyi denedim ama emmiyor sut gelmiyor ondan dolayıdır derseniz hiç tutmuyor ağzına dahi almıyor nasıl eskisi gibi tekrardan emmesini saglayabilirim sütüm gittikçe azaldı bu gidişle kesilecek üzülüyorum 😔😔😔😔 başına gelen varmı ne önerirsiniz ne yapabilirim başka 😔