Bilinmeyennn Kizlar merhaba, 13 haftalik geleyim. Doğum paketi aldik ancak doktorumdan memnun değilim. Paketi iptal edip başka hastaneye gidebilme sansim var mıdır? Herhangi bir sıkıntı okur mu. Sonuxta kağıt falan imzalaniyor .
Son123 Bilinmeyennn benim gittiğim hastane şimdiye kadar kullanılan hakların parasını kesip iptal ediyordu ama anca tayin şehir değişikliği yada Allah korusun bebek kaybı gibi durumlarda keyfi iptal etmiyorlar di sorun isterseniz yada aynı hastane de başka doktora geçin
Durununannesi3433 Bilinmeyennn bunu hastanenize sorsanız? Ne aldınız neye imza attınız içerikte ne var kimse bilemez her hastanenin sistemi ayrı
_YanakReisinAnnesii Bilinmeyennn sanırım keyfi iptal edilmez ama hastanenin insan haklarıyla bi iletişime geçin isterseniz memnun olmadığınızı vs. dile getirin sonuçta doktorun gösterdiği muamele de çok önemli 👍
Bilinmeyennn Son123 2 tane doktor var ikiside ilgisiz gibi kendi doktorumu yine bi tik iyi buluyordum ama dun aciklama vs bisey yapmadığı için sinir oldum.
Bilinmeyennn Durununannesi3433 hastaneye de elbette soracağım. Gecenin bi vakti aklıma geldi bende buraya sordum. Siz deneseniz sanki hastaneye sormak akla gelmeyecek.
Bilinmeyennn _YanakReisinAnnesii tabi oyle dünyanın parasını veriyoruz sonuçta. Dusuk riski var, kanama alanı vardi kesede ayriyeten dun 2li test sonucum cikti hersryi ben soruyorum kanama gecmjs mi, 2li teslim nasıl falan diye