Ayaz_Eymen Selam anneler ben antebe tayin olali 7 8 ay oldu cok bilmem tanımam büyük şehir o yüzden sizden yardim istiyorum iyi bir göz doktoru yada hastane önerisi istiyorum acil bir durum var.
Iremilayhilal Merhaba deva hastanesinde can bey öneririm cok ilgili ve bilgili bi dontor hala orda mi bilmiyorum