Boncuk21 Kızlar bebeğim saçlı doğdu çok güzel saçları vardı. İpek gibi gür . İyicede uzamıştı. İki haftadır %60 I döküldü . Ara ara keklik var 🤦♀️ Hepsi dökülecek mi ?? Nasıl olacak çok merak ediyorum. Tecrübeli anneler sorum size ☺️
Aklimdasin Boncuk21 o boşluklar olunca çirkin gozukuyordu makina ile kesmiştim saçlarini çok gür saclı bebekti zaten. Yastıga ellerine falan geliyordu hep. Sonra uzadı tekrar eşit şekilde daha iyi oldu
Boncuk21 Aklimdasin ne kadar sürede uzadı . Benimki de öyle tam sevimli olmuştu . Saçlar kötü oldu 🤦♀️
theAna Boncuk21 baya bir döküldü ama bi anda olmadı dökülürken yavaş yavaş çıkmaya da başladı tam anlayamadım o yüzden.