Minikkmr Hanımlar ben bebegimin saçını havluyla kuruluyorum ardından buyuk pamukla kuruluyorum hafif nemli kalıyor eşimle tartışıyoruz bebek sinüzit olur diye. Böyle bir sey var mı sizler nasıl kurutuyorsunuz?
Boncuk21 Minikkmr havluyla kurutuyorum . Sonrasında beresini takıyorum . Yarım saat falan da öyle duruyor . Sonra kuruyor