Yarenemir34 bende ek gıda alışverişinde aldım herobayb nin devam sütünü . Evet dediğin gibi kullanırım her an her yerde açıp emziremiyoruz. En iyisi devam sütü. Şimdilik meyve sebze yoğurt gidiyoruz çok iyi şuan sebzelerde biraz isteksiz gibi sanki ama dır bakalım. Geçiçi olduğunu düşünüyorum.