Sadece mama ile besleniyor. Sorum şu ki sizin bebişler kaç cc içiyor. Atak haftasındayız diye sanırım beslenemiyo sünnette oldu ciş az yapıyor. Şu an 100 120 arası içiyor ama o da mesela 70 içiyor 15 dk sonra devamını zorla içiriyorum oynuyor sağa sola bakıyor