momtobee Sumeyye068 yaptır yaptır inşallah bir sorun çıkmaz çok gerekli bir aşı. Kar zarar oranını düşünmek lazım
Cik Sumeyye068 bize süt alerjisi şüphesi var ona rağmen yaptırdım çok şükür sorun olmadı hastanede içirdik yarım saat bekledik bir sorun olmadı eve geldik şükür iyi iki gün oluyor
Nefeess momtobee Doktorlar süt alerjisinden şüphelendi 1.5 ay diyet yaptın daha sonra süt ürünü tüketmeye başladım ve diğer herşeyi çok şükür döküntü olmadı sonradan anlaşıldığı ki rota alerji yapmış umarım tek doz rota koruyucusu olur 🙏
Nefeess Sumeyye068 Yaptırın mutlaka her çocukta sıkıntı çıkacak diye bir kural yok en azından ilk dozu yaptırın sonrasına karar verirsiniz