Daphnethebird Merhaba, su an kaynıyor en kısık ateşte ama benimkinde 4 saat geçmiş olmasına rağmen kopuk oluşmadı hiç neden acaba?
Gzmcyln Daphnethebird düdüklü de yapıyorum ben hem kendi buharıyla piştiği için daha faydalı 15 saat civarı kaynatıyorum ara ara su ekleyerek
plakayerli Daphnethebird bekarken 18 saat kaynatırdım o şekilde. Siz saman varsa 8 yapabilirsiniz. Ben en son yaptığımda 3-4 saat kaynatmıştım. Eğer iyice yıkadıysanız suda filan beklettiyseniz köpük oluşmayabilir. Zaten köpük en başta oluşuyo ilk kaynama gelince. Önemli değil yani
Daphnethebird FHKK Evet en küçük ocağın en kızdığında. Önce orta büyüklükteki ocaktaydı en başta yine en kısıkta ama fazla kaynıyor gibi geldi ben de vakit geçmeden en küçüğe aldım. Yani en az 3 saattir orada. Ama köpük hiç yok.
FHKK Daphnethebird Normalde kısık ateşte 12 saat pişmesi öneriliyor ama o kadar zaman ve imkanın yoktur eminim canım. En küçük ocağın kısık değilde normal ısıda aç altı açık olsun bence. Zamanla oluşur.
Daphnethebird plakayerli Suda 2 saate yakın bekletmiştim sonra kaynamadan baktım kan var o suyu döküp tekrar su koydum çok berraktı. Ondan sanırım oluşmadı. 7-8 saat kaynattım dolaba girince jellesti demek ki olmuş dedim :) Teşekkürler 🙏
plakayerli Daphnethebird aynen öyle iyice temizlendiğinden köpük olmamıştır jelleşmesi de iyi elinize sağlık şifa olsun :)