Asilmomm ben akşama kadar çoğunlukla o göğsümü emzirip ,emzirirken de şişlikleri ezmeye çalıştım elimle.eğer ateş halsizlik vs yapmıyorsa antibiyotik kullanmayın .ben 3 kez oldum sıcak su ile yıka sık duş al ve sürekli şişlikleri ez elinle emzirirken .hemen geçiyor 1 günde