nlyoya 7 aylık bebegm. Biraz önce farkettim sol bacağı sağ bacagından 1 cm uzun bacak çizgileri eşit değil ve hep soluna yatmaya basladı 1 aydır. Bacagıda yeni oldu öncesinde yoktu moralim bozuldu. Aynı durumu yasayanlar varmı?
Serpil51 nlyoya o aylarda bende öyle bişey farketmiştim hala da bakıyorum ama kuruntu mu yapıyorum bilmiyorum topuklarını hizalayıp bakınca aynı gibi ama diz çizgileri farklı hizada gibi 😕
S_x_w nlyoya benim kızımında bir bacağında 2 çizgi 1 bacağında tek çizgi var..kalça ile ilgili sorunu yok..içe adım atıyor sadece
nlyoya Gizem51 çarsamba günü genel rutin muayenemiz var orada doktora sorucam ama 4.ayda kalça ultrasonu testi yapılmıştı bisi cıkmamıstı
ozlemleyla nlyoya ya ben sizi yanıltmayayım belki başka bi şeydir ya da hiçbir şey yoktur siz yine de doktora gözükün
efnanberen S_x_w merhaba benim bebeğiminde öyle düzeldi mi acaba 6 buçuk aylık şuanda kalça çıkıklığında bişey çıkmamıştı
S_x_w nlyoya içe basma değil içe adım atma..büyüdükçe düzelme olabilirmiş 12 yaşa kadar zamanı var..ileri durumlarda cerrahi müdahale ediliyor dedi dr..benim kızım da ileri durum söz konusu değil şükür inşallah da olmaz