64kiloyla hamile kaldım, 80le doğuma girdim ben de..Doğum yapalı 7 ay oldu. Şuan 65 kiloyum. Bebeğim kolikti. İlk 4 ay evde koşarak uyutuyordum. Uyumuyordu. Gecem gündüzüm karışmıştı o ara verdim ben de. Şimdi biraz rahatladım. Yemeden kesmeyince de daha veremedim. Demem o ki sadece sağlıklı olan yemekleri yiyip, bol su içersen. Evde de biraz hareket yapsan verilir. Çünkü emzirince de kalori yakıyormuşuz