Sizde de oluyor mu bu duygu yattıkları yerden rahatsız olsalarda dönemiyorlar uyandıklarında almamızı bekliyolar melül melül bakışları var gazlarını bile çıkaramıyorlar ağlamaları çok içten acıklı yüzlerini çiziyorlar istemeden. Burunları tıkanıyor rahat nefes alamıyorlar burunlarını serumla aspiratörle açarken sıkıntı yaşıyorlar rahatsız ediliyorlar. Sarılık geçiriyorlar reflü oluyorlar boğazlarında hırıltı oluyor küçük popişleri pişik oluyor omuzumuza yatarlarken yumulup kalıyolar birde o anda kafalarını yan yatırıp dertli dertli bakıyorlar tek eğlenceleri meleklerin onların güldürmesi çok uzattım ama kısacası hep onlara acıma hissim oluyor sizde de oluyor mu bu duygular ya 😀 diyorum bir an önce büyüsede bebeğim yani ele ayağa gelse bende bu düşüncelerden kurtulsam 🤭🥲