Kızlar bebeğime aptamil içiyordum kusuyordu her mamadan sonra sürekli kabız oluyordu mama değiştirdim bebelac gold aldım daha bugün kullanmaya başladım bu daha çok kusturdu mamayı yedikten sonra ağzı dolu dolu kustu ardından bir daha mamada mı sorun var bilmiyorum birde anne sütüde veriyorum yardımcı olur musunuz lütfen bu arada 3 buçuk aylık bebeğim