Cukulata merhaba bence boşuna üzülüyorsunuz, bu sütünüz için iyi değil. Meme ve mama veriyorsanız paket üzerinde yazandan 30 cc kadar az hazırlayın ve bebeğinize bunu içirin sonra emebildiği kadar emzirin. Siz çekmeyin kendisi bıraksın. Bir memede onbeş dk durunca diğerine geçin. Doymamış gibi huzursuzlanıyorsa bir 30 cc daha hazırlayıp verirsiniz ve sonrasında yine sürekli emzirin. Süt az gelse de emzirin, şarkı söyleyerek, gezerek, sürekli emzirmeye çalışın. Ve gece uykusunda emmesi için çorabını çıkarıp ayaklarına dokunabilirsiniz. Tavsiyem gündüz emmese bile gece emebilecek kadar uyandırıp emzirmeniz. (Altını açıyordum ben ama alt açmak baya uyandırıyor. ) Gece emzirmeyi bırakmayın. Bebek memeden beslenmese bile sizi koklamak için emer böylece. Pes etmeyin. Ve kayınvalidenizin dediğini de duymayın. Önemli olan tek şey bebeğiniz. Gerisi hikaye…