Defne07 evet daha sonraki kaka normal oldu ve bebeğim sanki rahatladı dün uyumadı hiç bugün bugün o kakayı yaptıktan sonra sakinleşti. Gaita testi yaptırdım normal çıktı 2 gün önce hastaneye gittiğimizde ultrasona bakıldı birşey görünmedi enfeksiyon hariç.