Kızım 2 aylık oldu, doğduğundan beri hiç yanından ayrılmak istemiyorum. Yani mutfağa gidip bi çay içsem bile vicdan azabı çekiyorum yalnız bıraktım diye,her işim koşa koşa oldu artık. Çalışmaya başlayacağım şimdiden nasıl bırakıp gideceğim diye düşünüyorum, ağlıyorum bazen, nasıl olacak bilmiyorum 🤧