Mommyass Kızlar bebegmın vucudunda kırmızı kabarcıklar oldu hala daha mevcut doktor ürtiker kurdeşen dedi. Kortizonlu krem verdi.ama kasıntıyı gecirmedi :( önerebilcegınız biseyler varmı
serenittyyy Mommyass çocuğum değil ama bende 6 ay boyunca kurdeşen döktüm iğne vuruldum ilaç verildi ama geçmedi halada alerji ilacı içiyorum her akşam yoksa rahatsızlanıyorum kaşınmaktan deliriyorum
Ladybugs Mommyass aynı şikayetle tüm gün hastanedeydik bebegımın her yerıne yayıldı 6. Hastalık geçiriyor sizinki de öyle olabilir başka bi Dr götürmenızı tavsiye ederim
Birhaydutannesi Merhaba doktor alerjiden bahsetti mi? Yani sizin veya bebeğinizin yediği bişeyin dokunma ihtimali çok yüksek. Öncelikle ona dikkat edin. Benim oğlum mama dememesinde üretiker olmuştu sadece bi kaç damlata süt alerjisi olduğunu öyle farketmiştik.