ozgeefem Mommyass sabun tozu canım sabun tozu ile yıkama bitince birkez daha durulama yap benimde oğluma 1 yaşına kadar öyle yaptım nemlendirici ve yıkamalarla düzeldi sonra şimdi 15 aylık normal bebek sıvı deterjanla tek seferde yıkayıp asıyorum
SetenayCo Mommyass frosch kullanıyorum ve en az iki durulama yapmıyorum. Bazen üç durulama. Kurutma makinesi ve yüksek buharlı ütü.
Mommyass deniz-95 bende suan onu kulanıyorum ama toz kullanılmamalı diyor bazı doktorlar . Bende degıstırsemmmı deıdm
Mommyass ozgeefem benom oglumda 2 yasında ben daha yeni ogrendım 2 defa yıkanmalı durulanmalı diye 🤦🏻♀️
ozgeefem Mommyass hiç bişey olmaz bide zaten iki yaşına gelmiş ben bilerek 1 yaşında bıraktım ki öyle alışmasın artık vüducu deterjana alışsın hassas olmasın diye
Nisabebeim Benim oğlumda 2 yaşında bebeklifginden beri duru granül kullanıyoruz ek durulama yapıyorum. Bioderma baume kullanıyoruz
Giz3w Duru kullaniyordum ekstra durulama yapsamda heryeri kipkirmiziydi dalana gectik ekstra durulama utu gecti alerji dr umuz sivi deterjanlari onermedi bu arada