Pelin05 Kızlar sanırım covit olduk ama test yapmıyorlarmış artık emzirirken bu ilacı kullanan oldu mu
goktugmehmettt Ben kullandım canım dığumdan sonra üç ay kullandım covitliyken doğuma aldılar beni yabi bişey olmuyo merak etme