Muaziim Kızlar nolucak ki dediğinizi duyar gibiyim. Ama hiç abartmıyorum tam 2 gündür dokunamıyorum bile. Oğlum emerken çok fazla canım yanıyo. Vazelin, krem falan sürdüm ama geçmiyo. Yara oldu ne yapsam hemen iyileşir. Çok sık emdiği için
Muaziim Elifffinnn10 lansinoh sürdüm ama 5 para etmiyo. Vazelin sürdüm oda işe yaramadı. He bide terramisin sürdüm yok yok
Tazeanne3535 Fito diye yara kremi var ben emzirirken yara olmuştu doktor tavsiyesiyle aldım kullandım çok çabuk iyileşti deneyin d tüm hassas yer çok acır