Ya bebeğimi bugün biraz kalın giydirdim sanırım daha doğrusu 1.0 tog tulum giydirdim.
uyandı sıcaktı heralde kalın geldi dedim , ateşini ölçmek cok zor bizim ateş ölceri gördü mü ağlıyor, ağlarken ölcüyorum diyemi ne 37.5-38 arasında ateşi, hicbir şeyi yoktu neden ateşlenir durduk yere bi dişi çıkmıs neredeyse yarıya yakın o yapar mı acaba ama patlamıs yani