Htcana 6 ay aşılarımızı dün olduk. Karma aşının yapıldığı bacakta şişlik kizariklik var ve asi yeri bacağının diger taraflarindan daha sıcak. Bu durumu yasayan var mı
Defnesuram Htcana evet bizde geçen hafta olduk sağ bacağı kızardı hafif şişti 2 günde normale döndü normal denmişti bize sağlıkocağında