Bebeğim 2 ay 25 günlük. 2 gün önce verem aşısını yaptılar sağlık ocağında. Bugün 3.günümüz. Önceden sürekli sık sık emen bebeğim, dünden beri memeye gelince ağlamaya başladı. Zorla tutturuyorum. Meme reddi gibi ama arada da tutuyor anlayamadım. Yaşayan bilen eden var mıdır? Yaşayan varsa düzeldi mi? Çok tedirgin olmaya başladım.