Tuvalet eğitimine başlayalı 10 günden fazla oldu sanırım. Ama yarın ablasının gösterisi var sabah 9 da gideceğiz ve nerdeyse en son çıkacaklar. Bu süreçte ne yapabilirim 🤷🏻♀️ başka bir tuvalete yapmıyor zaten ama o kadar saat de nasıl durur ne yaparım bir türlü aklıma birşey gelmiyor 🤦🏻♀️ bez taksam diyorum ama sonra geri bez isterse, lazimlik alsam ne işime yarayacak o kalabalikta 🤦🏻♀️çok arada kaldim ne yapabilirim acaba ?