Damla_2121 Kızlar ben bu mamayı anne sütü ile karıştırıp bebeğime veriyordum hastanede bana öyle önerdiler az önce biraz araştırma yapayım dedim yanlş olduğunu öğrendim sizde kendi sütünüzlemi yoksa ılık suyla mı yapıp veriyorsunuz
neslicanben Damla_2121 eoprotein kullanıyorsan anne sütü ile kullanılıyor canım 2 ay öyle kullandık ama doktorum eğer sütün yok ise suya da katıp kullanabilirsin demişti. Aptamil prematil diye de ayrı mama var oda prematüre maması anne sütü alamayan bebekler için.
Ozzseda Damla_2121 bende eprotein kullandım 1 ay saydığım sütün içinde karıştırıyordum öyle demişlerdi bana da 😊
benaslindayohum Damla_2121 eoprotin zaten anne sutu zenginlestirici olarak geçiyor yani dogru yapiyorsun ve onu normal mama olarak görme o minnoslar daha cok kilo alsin bizim vucudumuzdan alamadigi vitaminleri takviye etsin diye 😊
Ozzseda Damla_2121 aptamil prematil kullandık daha sonra bulması çok zordu eczanelerde siparişle getiriyorduk o yüzden değiştirdik doktorumuz frisolac gold 1 numarayı tavsiye etti çok memnunum şuan kızım 6 aylık oldu 😊
Damla_2121 Ozzseda peki Aptamil prematili de anne sütüne karıştırarak mı veriyorsunuz yoksa ılık suyla mı
Damla_2121 neslicanben peki ben şuan bir aydr premature Aptamil kullanıyorum bittiğinde bebeğime prematil Aptamil mi alaym yoksa Aptamil PDF mi alaym veya normal Aptamil bir mi alaym premature bebeğim çünkü iki gündr normal doğum haftasına gelmiş yani 40 hafta olmus
neslicanben Damla_2121 eğer anne sütü yeterli değil de mamaya başlayacaksanız bizim doktorumuz eoproteini kestikten somra aptamil prematile geçirtti. 52 hafta olana kadar da onu kullandık. Depolarda bulmak çok zor eğer ankaradaysanız size mümemesilin nosunu verebilirim o hemen bulup ayarlıyor
Damla_2121 neslicanben Ankara’da oturmuyorum ama gerekirse orda tanıdığımız var sipariş veririm ordan getirtirim eoprotein ılık suyla yapılıyor sanırım.aynn sütüm yeterli degil