Kızlar merhaba bebeğim 36 günlük son bi haftadır günde 10-15 defa bazen sızıntı bazen de fışkırır tarzda kusuyo doktoru biraz takip edelim dedi ama başka da bişey demedi son bi iki gündür de sürekli emmek istiyo nerdeyse her yarım saatte bir doymuyo mu acaba diye düşünüyorm ama kilo alımı da çişli bez sayısı da gayet iyi kustuğu için mi emmek istiyo sürekli ve bu kusma olayını sizde böyle mi yaşadınız