Alygkc Kızlar ya bugün doktor kontrolünde 75 çıktı sağlık ocağında 78 çıktı 😀 sizin bebişleriniİn boyu kaç cm olmuş kız bebek bu arada
sarilokumumm Alygkc ya ben artık inanmıyorum ölçümlere bizimde o dönem öyleydi geçen ay hastaneye gittim ölçtü 83cm dedi 3 gün sonra gittik 78 dedi Dr a söyledim benim çocuk geriye gidiyor galiba diye evde kendin ölç daha sağlıklı dedi
mervemir- Mutluefe merhaba oğlunuzun şimdi boyu ne kadsr acaba? Benim oğlumda 13 aylık 75 76 cm falan çıkıyor kısa mı acaba diye Bi kafama taktım da 🥺
Mutluefe Alygkc bence de bizim sağlık ocağı kafa çapını 43 dedi doktora gidin falan dedi doktor da 46 çıktı bende evde ölçtum 46 anlamıyorum yani Çocuk zaten ağlamaktan durmuyor ki düzgün
Mutluefe Alygkc küçük tabii alt sinir erkeklerde 43 ortalama olarak kizlarda 45.5 zaten erkeklerde 46.5 normal yani sizinki de bizimki de
Alygkc Mutluefe bizim de doğduğunda küçüktü baş çevresi bir ara takmıştım ben de. Çok şükür normal su an 🙏
Mutluefe mervemir- merhaba şu an 22 aylik 85 cm yani görünüşe göre her şey yolunda :) en takıntılı olduğum konu boy konusu benim hala her ay ölçüm yapıyorum kendim