PrensinAnnesi2021 18 aya kadar normal ama korktuğu için oldu diyorsanız eğer yürüme arkadaşı öneririm. Biz e bebeğin almıştık ışıklı, bul-tak oyuncağı falan var üzerinde oğlum çok severek oynuyordu oynaya oynaya kalktı ayağa sonra ben yavaşça yürüttüm öyle öyle alıştı. 13 aylıktı yürüdüğünde
Bu arada oyun oynadım yere oturdum dizlerimi kendime çektim, ben o şekildeyken oğlumun dizlerimden tutmasını sağladım sonra dizlerimi çekip hoopp düştü düştü yapıp kendime çektim oğlumu. Zamanla biraz uzaklaştırdım kendimden oyuna alışıp ne yaptığımı bildiği için 1-2 adım atarak gelip üzerime atıyordu kendini buda belki destek olur bebişinize☺️