5 ay önce doğum yaptım ama şu sezaryan göbeğim gitmedi 🤦♀️ Sütten dolayı habire yedim . Yiye yiye de midem genişledi 2 ekmeğe kadar çıkardım öğünlerimi . Ama kiyafetlere giremez oldum özel günlere gidemiyorum herşeyi geçtim kocamın karşısında iyi hissetmiyorum baya baya baya kilo aldım e bayramda geliyor bu böyle olmaz deyip son noktayı koydum ve bugün diyete başladım şunu belirtmek isterim ki ben hiç su içmezdim sevmedigimden deil aklima gelmedi bugün 1,5 litre su içmekle başlıcam yarin 2 Litreye kadar çıkıcam böyle devam edicem ama dayanamadim 1 ekmek yedim bugün 🤦♀️ çok su içiyorum ya ekmek yesem bişey olmaz ya 🙄 siz diyet yapıyor musunuz kendinizi diyey moduna nasıl sokuyorsunuz