QueenMommm Çorbayı falan süzüyorum içinden siyah su geliyo nedej olur acaba kek çırpma aletindende geliyor
Arensmom_ QueenMommm at çöpe içi kurtlanmıştır. Benimde öyleydi bi söktük içi ıslak kalmaktan kurtlanmıştı. Sakın kullanma
sarmaliklahana QueenMommm ayyyy bizimde öyle olmustu ıslak kalmaktan paslanmıştı içi en son koptu zaten Bi baktım full pas 🥴🤷
QueenMommm nelmali anladım canım sagol pas olmaması için ne yapmak lazım ben bulaşık makinesine atmıştım ondan mı oldu acaba