Simgecvhryca 11 günlük taze anneyim 15 günden sonra doktorum korse ve tayt kullanabilirsin dedi önerebileceğiniz etkili tayt var mı acaba
Damlasu23 Simgecvhryca ben korse kullanıyorum baya karnım toparladı malum doğum yapınca karın salıyo kendini şimdi sıkı olmaya başladı karnm
Ozlmyldzarya Simgecvhryca ben owli nin korsesini kullandım karnım hemen toparladı. Bide ben sezeryan olmuştum bel ağrım vardı bel ağrımı da giderdi çok şükür
Ozlmyldzarya Simgecvhryca Trendyol dan veya Hepsiburada dan bakabilirsin. Owli hamile korse yazınca çıkıyor siyah ve ten rengi seçeneği var. En son indirimdeydi. Ben 3 ay oldu doğum yapalı göbeğim toparladı çok az kaldı.