Kızlar herkese şimdiden hayırlı iftarlar beni oğluş 2 aylık oldu son 1 haftadır sabahları memeyi istediğinde veriyorum sürekli istiyor zaten emerken mızıldıyor ilk boğazına kaçırıyor sonrasında sürekli kızarak emiyor gün içinde karnı doyunca süt çekmeden yalandan Emiyor O zaman kavgası başlıyor. Şuan bıraktım mesela şimdi de elini emiyor. Sütüm yeteri kadar var tazyikli hatta bazen de sütü çekip ağzında tutuyor yutmak istemiyor Uykusu geliyor dalamıyor bir türlü sabah uykuları çok azaldı gece böyle bi huyu yok ama 1 haftadır huy edindi sabahları memeyle kavga ediyor sizce neden olabilir