Kızlar bebeğim gündüz meme alınca ağlıyo almak istemiyo tutmuyo ben çıngıraklarla falan deniyorum zorla alıyo ama aldıktan sonra emiyo.
geceleri böyle olmuyo hemen alıyo memeyi emziriyorum. Bu durumu anlamıyorum sebebi nedir sizce gündüz emzirmek artık çile oldu çok ağlıyor meme yüzünden gece de tam tersi
bu arada bebeğim 2 ay 10 günlük